torsdag 15. mai 2014

voluspa g i v a w a y

 
 
Dere har kanskje fått med dere at jeg elsker lysene
fra Voluspa. Siden jeg er så glad i disse lysene gir
snille Bademiljø Vedavågenrør meg med ett lys til en
av mine lesere.
 
Valget falt på dette herlige lyset i stor
krukke som dufter helt fantastisk av fersken.
Jeg elsker den nydelige korallfargen -
perfekt for sommeren!
 
 
 






Voluspa Saijo Persimmon 398,- kr
 
 
 
 
Alt du trenger å gjøre er å legge en kommentar under her
så er du med (kun i Norge) så trekker jeg en
av dere om en ukes tid ;o)
 
Ta gjerne en tur
innom Bademiljø på Vea hvis du er lokal.
De har utrolig mye fint bl.a fra
Oisoioi, nordstjerne, palma,
voluspa ...Verdt ett
besøk!
 
***
 
I går var jeg ganske spent. Huset vårt var med i
boligreportasje på lokal-tv. Tror det gikk litt
passelig bra. Det kommer til å bli lagt
ut her etter hvert ;-)
 
 
Fin kveld til dere som titter innom ;o)
 
 
 Klemmer Elisabeth
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


15 kommentarer:

nr.15 sa...

Ja då prøve eg meg som nr 1😊
Kjempereportasje,flinke va du ❤️
Klem Charlotte

helen og gutta sa...

prøver meg her, har hørt så utrolig mye bra om disse lysene men har ikke fått prøvd de enda. har de på ønskelisten min til burdagen :-)

Anonym sa...

Eeeeelsker også disse duftlysene! Håper jeg blir den heldige eier:)

idylloghim.blogspot.com sa...

Å jeg elsker duftlys og prøver lykken her:)Klem Ann Elin

Høgt oppi lia sa...

Å ja! Jeg vil gjerne være med! Duftlys er herlig:-)

Klem Elin

Cecilie sa...

Vil veldig gjerne prøve Voluspa :) hørt så mye om de :)

Cecilie sa...

Mailadr er ceciliefredriksen09@gmail.com :)

Unknown sa...

Så fint lys!! Elsker voluadpa, jeg er med <3

Anonym sa...

Har aldri hatt et slikt lys,ønsker meg virkelig❤️
Fin 17 mai til deg!
Klem fra Lillian

Unknown sa...

Herlig!!
Jeg elsker Voluspa, så denne blir jeg veldig gjerne med på ja:))

Håper dagen i dag har vært FIN!
Gratulerer med dagen:)

Anonym sa...

Prøver meg, for det lyset luktet himmelsk ;)
Klem fra Olaug F

Heidi martens sa...

Åh jeg ønsker meg veldig gjerne lys fra Voluspa! Har en forkjærlighet for duftlys <3
Heidi Martens :)

Anonym sa...

Blir veldig glad eg vinne! :) Hadde passet perfekt i heimen.

tina_gunther@hotmail.com

Silje sa...

Hadde vore knall kjekt å prøvt det lyset :D

Anonym sa...

Hei, hei :)
Hadde vært veldig kjekt å vinne dette duftlyset! Elsker duftlys..
Klem fra Maria (maria_ovre2@yahoo.no)